niedziela, 24 października 2010

Złota jesień

Dziś jest na prawdę piękna, słoneczna jesienna pogoda. Nie trzeba zakładać grubych szalików, rękawiczek ani kurtek by wyjść na spacer. Z tego powodu założyłam na siebie jedynie krótki sweterek z futerkiem i było mi ciepło, a z powodu że mam chore zatoki, a wiatr wieje założyłam na głowę czapkę, którą przedwczoraj sobie zakupiłam.Zestaw w moich ulubionych kolorach, czyli szary,brąz oraz kremowy.
Moja kociczka o imieniu Kocica :D pozazdrościła mi zdjęć i załapała się na kilku, a z powodu tego że futerko jest modne dodaję wraz z nią kilka :D



















































Sweterek z futerkiem-Clockhouse
Bluzka-Atmosphere
Marmurki-Next
Buty z kożuszkiem-allegro.pl
Czapka-Cropp
Kolczyki-H&M



xOxO

35 komentarzy:

  1. rewelacyjne spodnie:) buciki też mi się bardzo podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny sweterek(uwielbiam go)
    Sweterek z czapą tworzą fajny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Just her Fashion Ja swój również (jest bardzo cieplutki) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz ;) Buciki widzę już któryś raz . Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  5. chocolate dreams Bardzo, bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, uroczo wyglądasz w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kotek^^ a czapka i sweter są cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ...lwww... wcale nie ejste taki słodki :D dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw:) spodnie są bardzo fajne i ten sweter z czapką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kupiłam podobny sweterek ostatnio w sh muszę tylko futerko doszyć ale nie mam takiej fajowej czapy do kompletu :( jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  11. Alicja w krainie hand made Ostatnio widziałam w sh podobny bardzo do mojego, już z futerkiem :)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przemawiają do mnie spodnie szare do brązowej koszulki, ale czapa i sweterek świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna czaaaaapa!
    zapraszam do mnie:
    czaary-maary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek, urocza czapka, ale w zestawie są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny berecik, cudny ... Oby tak dalej !

    xoxo ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. czapa i sweter tworzą świetny komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Duś moim zdaniem pasują, ponieważ na swetrze jest futerko w takim samym kolorze. :)Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń